2023. nov 03.

November 25-én indul a Csináljuk a fesztvált! új évada a Duna TV-n (frissítve)

írta: FoA
November 25-én indul a Csináljuk a fesztvált! új évada a Duna TV-n (frissítve)

Az új évadban új zsűritag is bemutatkozik majd.

csinaljuk-a-fesztivalt-2022.jpg

November 25-én, vagyis három hét múlva indul a Csináljuk a fesztivált! harmadik évada a Duna TV-n - vettük észre a közmédia weboldalán. Az előzetesben feltűnik a két műsorvezető, Rókusfalvy Lili és Fodor Imre, valamint a zsűritagok, Korda György és Balázs Klári, Frenreisz Károly, Feke Pál, Nagy Bogi és Janza Kata, aki Balázs Andrea helyére érkezik a műsorban.

Az ítészgárda új tagja néhány nappal ezelőtt a lottósorsolásban elmondta, „kiváltságos feladat, hogy én is ott lehetek majd a Csináljuk a fesztivált! zsűrijében. Korábban még sosem adódott arra lehetőségem, hogy ilyen pozícióból figyeljem meg a művészetet és a művészeket. Hálás vagyok a bizalomért, amit a műsorkészítőktől kaptam. A jó szívemmel és a »tyúkanyóságommal« szeretnék hozzájárulni a műsor sikeréhez”. 

Mivel a pontos tévéműsor még nem került nyilvánosságra, így még nem tudni, pontosan hány órakor kezdődik majd a show, bár ha az utóbbi évadokból indulunk ki, valószínűleg most is 19:35-től kezdődik majd a zenés műsor. Továbbá azt is homály fedi, hogy idén is lesz-e karácsonyi, illetve szilveszteri adása a Csináljuk a fesztivált!-nak. Amint kiderül, cikkünket frissítjük.

Frissítés - 11. 06. 

A közmédia weboldalán elérhető műsorújságból kiderült, az új évad 19:35-től indul majd, és az első adás 21:50-ig tart majd.

Fotó: MTVA 

Szólj hozzá

Duna TV Csináljuk a fesztivált őszi szezon 2023 Őszi tévés szezon 2023