Geszti Péter is adja a napját - Ezúttal Sváby Andrásnak

Október 7-én indul a Viasat3-on Sváby András új műsora. Mutatjuk a részleteket és az első évad vendégeit.
utkozben_elmeseled_social_16-9_date_1.png

Október 7-én 19 órakor új saját gyártású műsor debütál a Viasat3-on, hiszen érkezik az Útközben elmeséled – Csavargások Svábyval. A road movie elemekkel tűzdelt talkshow nemcsak Magyarország tájaira kalauzolja el nézőit, de rengeteg izgalmat is tartogat: Sváby András és meghívott sztárvendége a modern technikát hátrahagyva lakókautóba ül, és kétnapos utazásra indulnak, ahol a kalandok mellett a baráti beszélgetéseké lesz a főszerep.

Az új formátumot az UFA Produkció Kft. fejlesztette és gyártja le, amelynek nevét számos produkció, többek között ismert főzős műsorok, tehetségkutatók, népszerű napi tévésorozatok is fémjelzik.

A műsorvezető Sváby András – és Karcsika – a nyolc héten át futó Útközben elmeséled minden adásában egy-egy meghívott vendégével indul útnak. Lakóautóba ülnek, és kezdetét veszi a (lelki)utazás, ahol két napra hátat fordítanak megszokott életüknek. Olyannyira, hogy minden elektronikai eszközt, mobilt, GPS-t itthon hagynak, és csak magukra, na meg a térképre hagyatkoznak.

Az első napon olyan helyszínekre látogatnak el, ami fontos szerepet játszott a vendég életében, legyen az egy középiskola, ahol diákéveit töltötte, a szülői ház, vagy egy meghatározó esemény helyszíne. Az estét sátorban és lakókocsiban töltik, a vacsoráról pedig maguk, vagyis inkább Sváby András gondoskodik, aki egy serpenyővel bármit elkészít, tábortűzön is. Másnap aztán új kaland veszi kezdetét, és meglepetésprogramra indulnak, ahol a hírességeknek olyan élményben lehet része, amire régóta vágytak, vagy amitől sokáig tartottak, hogy igazán kimozduljanak a komfortzónából.

„Ahogy az Adom a napomban is mondtam tavasszal, tökéletesen megvoltam a Heti Naplóval, nem akartam más műsort csinálni, de ahogy meghallottam a formátum koncepcióját, boldogan mondtam rá igent. Annak ellenére is, hogy még soha nem vezettem előtte lakóautót, a telefonom pedig mindig nálam van, így nehéz kütyü nélkül élnem. Nem szóltam bele, hogy kik lesznek a vendégek, de nagyon örülök a végeredménynek, mert sokakat már a barátomnak tudhatok, a többiekre pedig egyébként is kíváncsi vagyok. A forgatások megmutatták, hogy ez az utazás nagy hatással van a szereplőkre, és rengeteg érzést felszínre hoz a két nap – várom, hogy ezt a nézők is lássák. Az pedig, hogy most én kérdezhetek Gesztitől, nem pedig fordítva, már csak hab a tortán” – mondta Sváby András, az Útközben elmeséled műsorvezetője.

A 8 hét alatt Alföldi Róbert, Geszti Péter, Falusi Mariann, Kajdi Csaba Cyla, Lakatos László, Rubint Réka, Szabó Győző és Szilágyi Liliána lesz Sváby András és Karcsika útitársa.

Útközben elmeséled – Csavargások Svábyval országos premier: október 7-től minden hétfőn 19:00 órakor a VIASAT3 műsorán!

Fotó: Antenna Group
Kövess minket Facebookon is, ahol további extra tartalmakat találsz.