Jól indított a bulvárosított Napló a TV2-n

Ami persze nem csoda, hiszen az első adásra mindig sokan kíváncsiak.vlcsnap-2025-05-04-20h40m19s942.png

Megnyerte a magazinok csatáját vasárnap este a 11 év után visszatért, lényegét vesztett, bulvárosított Napló a TV2-n - derül ki a TV2 Csoport hétfői közleményéből, ami szerint a műsor az ATV-t és az RTL-t is maga mögé utasította.

A frissen kiadott nézettségi adatok szerint Pachmann Péter magazinját a 18-59-es korcsoport 14,4 százaléka (251 ezer) választotta, ezzel szemben a Házon kívült ezen az estén csak a fiatalok 11,5 százaléka (204 ezer) figyelte. Az ATV-s Heti Napló nézettségéről egyelőre nincs konkrét információ, hacsak az nem számít, hogy a TV2 közlése szerint a Napló idősávjában Sváby András műsora "1,6% (18-59) és 3,5% (4+) átlag Share-t ért el."

Fontos megjegyezni, hogy ezek az adatok még csak "tájékoztató jellegűek", ugyanis általában egy visszatérő műsor nézettsége az első adás után mindig magasabb szokott lenni. Az igazi érdeklődés a műsor iránt majd csak a következő hetekben derül ki.

További érdekesség még, hogy múlt héten szerdán tarolt az RTL a Barcelona-Inter BL-meccsel. A találkozót ugyanis az éppen tévéző fiatalok 16,2 százaléka (267 ezer) figyelte. A mérkőzés amúgy a hét második legnézettebb programja lett A Nagy Duett után, amit 290 ezren (15,6%) választottak.

Az elemzés során a nem líneáris, 18-59-es adatokat vettük figyelembe.

Nézettség forrása: TV2 Sajtószoba
Fotó: TV2
További tartalmak Facebook és YouTube csatornánkon. Kövess minket ott is!