A közmédia már a logóit is kampányüzemmódba kapcsolta
Az MTVA új módot talált az üzenetek figyelemfelkeltésére.
Ismét kimutatta politikai elköteleződését az állami médiavállalat.
A közmédia tévécsatornáinak - pontosabban az M1-nek, az M2 Petőfinek, az M4 Sportnak, az M5-nek, a Dunának, és a Duna Worldnek - szemfüles nézői ezúttal ugyanis nem műsorajánlót, hanem a kormány legújabb "VOKS 2025" kampányának üzenetét láthatják a sarkok valamelyikében, "SZAVAZZUNK!" felszólítás kíséretében.
Sőt, van olyan tévéadó is, ahol egyszer a csatornaazonosító logó, egyszer meg az említett, kormánykampány logója látható. Valahogy így:
Hogy meddig tervezi alkalmazni ezt a módszert az MTVA, nem tudni.
A fotókat köszönjük szemfüles olvasónknak!
További tartalmak Facebook és YouTube csatornánkon. Kövess minket ott is!