2022. okt 07.

Ők a Celeb vagyok ments ki innen! idei szereplői

írta: ReklámInvázió
Ők a Celeb vagyok ments ki innen! idei szereplői

Lehull a lepel a Celeb vagyok, ments ki innen! legújabb évadának további versenyzőiről, akik mindenre elszántan vágnak neki a kolumbiai dzsungelnek és azt hiszik, hogy felkészültek Sebestyén Balázsra és Vadon Janira.
rtl_cvmi_digitkieg_pr_kozlemeny_kepek_01_1920x1080.jpg

Az már kiderült, hogy október 17-től Janicsák Veca, Nyári Dia, Lengyel Ferenc és Curtis szembe néznek a dzsungel kihívásaival a Celeb vagyok, ments ki innen! legújabb évadában az RTL Klubon.

Most arra is fény derül, hogy kivel kell osztozniuk kolumbiai táboruk „kényelmén” és a szűkös étel adagokon. A celeb próbáló versenyben részt vesz:

  • Tallós Rita színész-rendező
  • Molnár Nini divattervező
  • Schumacher Vanda színésznő
  • Jázmin Viktória modell
  • (VV) Merci influenszer 
  • Kocsis Tibor énekes
  • Varga Ádám színész
  • Frohner Fecó fodrász
  • Múcska Gergő gazda
  • valamint egy titokzatos játékos is csatlakozik a versenyzőkhöz, akinek a kilétét csak később fedjük fel.


A versenyzők dzsungel létét Vadon Janin és Sebestyén Balázson túl most is alakíthatják a nézők, akik szavazhatnak, hogy kimentik-e kedvencüket a vadonból, vagy éppen újabb megpróbáltatásoknak teszik ki.

Fotó és videó: RTL Magyarország

Szólj hozzá

2022 RTL RTL klub Celeb vagyok ments ki innen