2023. dec 22.

Az év legnagyobb meglepetése: Majka az RTL-hez igazolt

írta: FoA
Az év legnagyobb meglepetése: Majka az RTL-hez igazolt

A rapperrel együtt Pápai Joci is távozik a TV2-től. Az RTL Reggelinek pedig Miller Dávid és Szabó Zsófi int búcsút. majoros_peter_1.jpeg

A vártnál is izgalmasabban alakult a karácsonyi előtti "utolsó" hétköznap mindkét nagy kertévé életében.

Az már reggel kiderült, hogy otthagyja az RTL reggeli műsorát Miller Dávid és Szabó Zsófi. A csatorna közlése szerint Miller új műsorokban látható lesz, az viszont már nem világos, hogy a színésznőből lett műsorvezető, aki öt évig vezette a Reggelit, milyen feladatot kap.

Szabó Zsófi ugyanis pont akkor lett az ébresztőműsor háziasszonya, amikor korábbi műsora, a Story Extra befejezdődött a csatornán. A Reggeli mellett azonban nem kapott új műsort a csatornától, néhány sorozatszerepen és az Álarcos Énekes nyomozói székén kívül nem kapott állandó munkát az RTL-től. Így aztán most, péntek délután azt tudjuk, hogy Szabó Zsófi műsor nélkül maradt a csatornánál.

A miértekről Szabó az RTL.hu-nak azt mondta, "az elmúlt két évben már megfordult a fejemben, hogy változást szeretnék, új kihívásokat, de a stáb szeretete és az a lehetőség, hogy bárkivel, bármikor, bármiről beszélgethetek, egy nagyfokú szabadságot adott nekem. És egy ideje ez megváltozott. Úgy érzem, elfáradt most ez a lelkesedés egy kicsit a részemről. Zavart, hogy egy-egy valóban jól sikerült adást, mélyebb beszélgetéseket, vagy pont ellenkezőleg, nagyon vicces jó hangulatú pillanatokat nem ragadott ki a bulvár. Kezdtem egyre jobban bezárkózni, és úgy éreztem, így nem szabad folytatni. De az út végén végül is ez mind nem számít. Én sokkal több lettem attól a több száz beszélgetéstől, amit kaptam az RTL Reggelitől".

zsofidavid_rtlreggeli_16.JPG

A lapnak Miller Dávid is beszélt a miértekről. Úgy nyilatkozott, "négy éve ülök a Reggeliben, eljött az ideje annak, hogy váltsak. Keresem az új kihívásokat és szerencsére lesznek is. Nem a képernyőről tűnök el, nem fogok remeteéletet élni, de most egy picit le fogok csendesedni. Az elejétől a végéig szerettem, amit csinálok, szerettem itt lenni. Nagyon jó érzés, hogy megadatik nekem, hogy nem tolom túl, hanem egy olyan dobozba tudom elrakni az emlékeimet, amire mindig öröm lesz kinyitni. A Reggeli nekem egy szép emlék, és volt egy nagyon komoly szerepe az életemben: hogy azzá váljak, aki most vagyok. És ez az út lezárult. Most itt állok tök büszkén, hogy ezt az utat végigjártam. Mint színész is sokat fejlődtem attól, hogy a Reggeliben műsort vezettem. De muszáj az energiáimat egy picit másra fordítanom".  

Majka az RTL-hez igazolt

Az igazán nagy bejelentés azonban csak a két műsorvezető Reggelis távozása után jött. A csatorna ugyanis bejelentette, 

Majka 2024-től az RTL-nél folytatja tévés karrierjét.

„16 év után új kalandokat keresek a kereskedelmi televíziózásban, és visszatérek az RTL-hez, ahol egy régi-új csapat vár. Alkotó emberként mindig új impulzusokra van szükségem, és most az RTL-nél látok garanciát arra, hogy olyan műsorokban szerepeljek, ahol a néző is jól szórakozik, és én is jól érzem magam. 21 évvel ezelőtt innen indultam el a Való Világból a való világba, és ha jól számolom az életkorom, még az is lehet, hogy innen megyek nyugdíjba” – írta Majka a közösségi média oldalán.

„Nagyon örülünk, hogy hosszú évek után Majka visszatér az RTL-hez, amit joggal nevezhetünk az anyacsatornájának, hiszen ismertsége és műsorvezetői karrierjének indulása is hozzánk kötődik. Többet egyelőre nem árulhatok el, de izgalmas műsorokban fog visszatérni az RTL képernyőjén, ami nem csak a nézőinknek, de Majkának is újdonságot jelent majd.” – mondta az átigazolás kapcsán Kolosi Péter, az RTL tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

Hogy milyen műsorokban láthatjuk viszont a rapper-műsorvezetőt, még kérdéses. Majka egyébként 2021-ben - egyes bulvárhírek szerint - már szeretett volna váltani, akkor az X-faktor mentori székére és az Álarcos Énekes nyomozói székébe szeretett volna beülni. Végül mégis maradt a TV2-nél, ahol mindezidáig a Sztárban Sztár leszek! egyik mestere volt.

Pápai Joci is elbúcsúzik

Az RTL után nemsokkal a TV2 is közleményt adott ki. Ők azt írták, jövőre sem vesznek vissza a tempóból. Érkezik a Hazatalálsz új évada, a Kincsvadászok és a Next Topmodell Hungary is. Visszatér az idei év legnézettebb műsora, a Zsákbamacska is, de műsorvezetőként sem Majka, sem pedig Pápai Joci sem lesz látható.

Így az énekes is búcsúzik a csatornától.

A TV2 a távozás kapcsán annyit írt, "Majoros Péternek és Pápai Jocinak ezúton is szeretnénk köszönetet mondani és örülünk, hogy osztozhattunk a sikerekben. Sok szerencsét kívánunk nekik a jövőben!"

Azt, hogy a fentebb sorolt hírességeket mikor és hol láthatjuk majd, arról természetesen be fogunk számolni.

Fotó: RTL Sajtóklub

Szólj hozzá

átigazolás távozás TV2 Reggeli RTL Majka Szabó Zsófi Pápai Joci Zsákbamacska Miller Dávid