Visszatér a Cápák között és az Apatigris
Két, rég látott műsor is visszatér heteken belül az RTL klub képernyőjére. Az üzleti X-faktorként is emlegetett Cápák között mellett visszatér a tavalyi év egyik nagy RTL-es sorozatújdonsága, a teljesen magyar fejlesztésű, Scherer Péter főszereplésével készülő Apatigris is. Részletek alább, a csatorna sajtóközleményeiből.
Még több nevetés, még több szerelem, még vadabb tigris… Az Apatigris fergeteges második évadában sok-sok humoros és drámai pillanattal várja a nagyközönséget Péter, a jószívű úszómester és három nagylánya: Vivien, Laura és Szandra. Az Apatigris 2. évada (gyártó: Paprika Studios) február 28-án 18:50-től lesz látható az RTL Klubon. Az RTL Most+ felhasználói azonban már a televíziós premier előtt egy héttel, február 21-től megtekinthetik a saját gyártású sorozat első részét az online platformon és a folytatásban is egy héttel hamarabb érkezik a soron következő rész az RTL Most+ felületére.
A második évadban új szereplőként csatlakozik az Apatigris neves színészgárdájához Ónodi Eszter. A Jászai Mari-díjas színésznő Péter (Scherer Péter) kolléganőjét, Glóriát alakítja, akinek a sok csalódás után még mindig társat kereső újdonsült nagypapa csapja a szelet. Nagypapa, merthogy Laurának (Schmidt Sára) és Gábornak (Medveczky Balázs) időközben kislánya született. A két javíthatatlan romantikus a fiatal családosok gondjaival küzd és bármilyen hétköznapiak is ezek a problémák, mégis azzal fenyegetnek, hogy maguk alá temetik a szépen induló házasságot. És hogy ez ne legyen elég, Katalin (Für Anikó), Péter külföldön élő exfelesége is bejelenti: hazaköltözik Budapestre, hogy az unokája közelében lehessen. A legkisebb lány, Szandi (Michl Juli) szakított kamasz szerelmével és most új – lehetőleg tehetős – párt keres magának. Terveit azonban keresztülhúzza a középkorú ügyvéd, Artúr, aki egy hosszú utazást követően, testileg-lelkileg új emberként tér vissza a szomszédba. A legidősebb Labanc-lány, Vivi (Rujder Vivien) pedig arra vár, hogy párja, Kornél (Simon Kornél) végre megkérje a kezét. Úgy tűnik, hiába. Legszebb éveit pazarolja egy férfira, aki képtelen elköteleződni.
A sorozat legújabb előzetesi alább megtekinthetőek.
Az Apatigris magyar írók tollából született alkotás, az RTL Klub és a sorozat gyártásáért is felelős Paprika Studios közös fejlesztése. Apatigris 2. február 28-tól az RTL Klubon! A sorozat epizódjai a televíziós premier előtt egy héttel, február 21-től megtekinthetők az RTL Most+ felületen.
Egy új cápával, egy új napon, és új időpontban visszatér a Cápák között is, amely február 25-én, 22:10-kor indul, mely Magyarország egyetlen üzleti showműsora. A már jól ismert show vadonatúj Cápája Lakatos István, a 25 vállalkozást magába foglaló Bravogroup Holding ügyvezetője, aki társával közösen a cégcsoport többségi tulajdonosa is. Folyamatosan új iparágakban terjeszkedik, ahol célja piacvezetővé válni és új tehetségeket felkarolni. Született csapatkapitány, aki a számokra épít. A cégcsoport egyike az ország 10 legnagyobb, 100%-ban magyar magántulajdonban levő vállalkozásának, létszáma 800 fő, árbevétele 100 milliárd forint. Három egyetemista korú gyermek édesapja. A műsorvezető személye nem változik: Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében a műsort.
Az előző évadokból megismert és megszeretett Cápák:
• Tomán Szabina, a Toman életmódprogram megalkotója, a magyarországi Tomán Diet tulajdonosa. 28 üzlete van Magyarországon, Romániában és Ausztriában, 13 ezer embernek segített már módszerével új életet kezdeni;
• Balogh Levente, a Szentkirályi-Magyarország Kft. tulajdonos-elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója, a nemzetközi márkaépítés mestere;
• Balogh Péter, az egyik legsikeresebb hazai startup alapítója, Magyarország legaktívabb angyal-befektetője, 2020-ban az Év befektetője-díj nyertese;
• Moldován András, a szókimondó sertésmogul, évente 120 ezer disznót hízlal, több sikeres befektetése mellett a Jack’s Burger étteremlánc és az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa.
Mind készen állnak, hogy újra "körbeúszhassák" a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe érdemes figyelmet, energiát és saját pénzüket befektetni (gyártó: Magyar Film- és Média Akadémia Kft.).
Az eredeti műsor, az angol Dragon’s Den 2005-ben hódította meg a világot, ma már több mint 40 országban látható. Az angol verzióban már több mint 220 cég kapott befektetést, összesen 200 millió font feletti értékben. Az üzleti showműsor összes külföldi évada közül az egyik legsikeresebb befektetés egy amerikai vállalkozó, mosolygó fej alakú, sárga színű mosogatószivacsa. Nem mindig lehet kikövetkeztetni, mi az, amibe végül befektetnek a Cápák, Amerikában a csúnya karácsonyi pulcsikat gyártó vállalkozásnak a befektetés utáni évben 125 millió dollár volt az árbevétele, de nagyon sikeres a kapucnis takaró, vagy az okostelefonhoz illeszthető alkoholszonda is.
Magyarországon az első évadban nagyjából 300 millió forintot költöttek a Cápák, a második évadban valamivel kevesebbet, de eddig összesen több mint félmilliárd forint értékben fektettek be. Ötletekben a hazai vállalkozók sem szenvednek hiányt, az előző évadokban debütált többek között a soha nem gyűrődő ing, a mindent elszívó szagelszívó vagy a pizzásdoboz, mely asztalként is funkcionál. Sikerrel mutatkozott be egy innovatív autómosó szolgáltatás, egy csomagolásmentes bolt, egy nemzetközi startup, mely fiatal programozók ruhakiegészítője, egyedi nyalókákat készítő páros és egy égboltról mintázott, exkluzív ajándéktárgy is.
Máté Krisztina, a műsor producere kiemelte, hogy tavaly tavasszal, amikor az előző Cápák között évad adásait láthatták a nézők, bizony mindannyian együtt izgultunk azért, hogy a vállalkozások túléljék a válságot. Arra biztosan nem gondolhattunk, hogy a következő évad előkészítése egy újabb hullám idejére esik. Azok a vállalkozók, akik a mostani sorozatban szerepelnek, már túl vannak a válság-sokkon, talpon maradtak, elszántak, képesek voltak alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez. Az idei évad éppen ezért különleges a vállalkozások szempontjából, különleges a Cápák szempontjából, hiszen egyszerre kell felismerniük, ha valakinek néhány millióval még sikeresebbé tehetik az üzletét, de azt is, ha valakinek 100 millió kell ahhoz, hogy a következő szintre emelje a vállalkozását. Különleges a Cápák között 3. évada a partnerek szempontjából is, hiszen csatlakozott a műsorhoz az eddigi stratégiai partnerek, - a K&H Bank és a Telekom - mellé a SPAR Hungaricool programja, amely segíti az arra érdemes vállalkozásokat, hogy a termékeik az üzletek polcaira kerüljenek, az Opten, amely a legtöbb adatot, konkrétumot tudja minden vállalkozásról, és a Ford Magyarország, amely a vállalkozások motorjának vallja magát. Máté Krisztina reméli, a korábbiakhoz hasonlóan ezt is szeretni és nézni fogják az emberek.
Varró Szabolcs, az RTL Klub kreatív producere elárulta, hogy a műsor előkészítésének megkezdésekor nem tudhatták pontosan, hogyan hat majd a jelentkezési kedvre a járványhelyzet. Végül örömmel tapasztalták, hogy a vállalkozók - alkalmazkodva a megváltozott gazdasági helyzethez - új lehetőséget vettek észre a Cápák között-ben. Sokaknak ez az üzleti showműsor az egyetlen lehetőség lehet az életben maradásra, de előre le kell szögezni, hogy a Cápák sem tudnak mindenkit megmenteni. Idén is drámai helyzetek elé nézünk, ugyanis a nézők láthatnak majd olyan vállalkozásokat, amelyek abszolút nyertesei a kialakult helyzetnek, és sajnos olyanokat is, akiknek valóban ez az utolsó lehetőségük, mielőtt végleg tönkremennének. Varró Szabolcs annyit előre elárult, hogy a Cápák idén még eltökéltebbek a befektetéseket illetően. De nem csak a koronavírus okozta járványhelyzetről szól a műsor, hiszen idén sem hagyja el a jó hangulat, a humor és a vidámság a szériát. A műsor készítői örömmel gondolnak arra, hogy a Televíziós Újságírók Díjátadóján, tavaly, a “Legjobb Reality” kategóriájában a Cápák között lett a győztes, bizonyítva az üzleti showműsor és a műfaj sikerességét a televíziós műsorok piacán.
A műsor előzetese alább megnézhető
Cápák között új részekkel feburár 25-től 10 héten keresztül minden csütörtök este 22:10 perctől, az Apatigris második évadának új részei pedig február 28-tól minden vasárnap 18 óra 50 perctől lesz látható az RTL klubon.
Fotók: RTL Magyarország