Hajós András újra zsűrizhet a TV2-es Sztárban Sztár új évadában

Bár aláírt szerződése még senkinek sincs, nagyon úgy néz ki, hogy a zenész négy év után visszatér a TV2 képernyőjére.1_5.png

Hajós András lehet az idén All Star évaddal visszatérő Sztárban Sztár egyik zsűritagja - írja a Blikk.

A bulvárlap szerint a zenész neve több produkció (például a Megasztár) kapcsán is felmerült, azonban úgy tűnik, az átalakulós műsorban láthatják idén ősszel a nézők.

A lap felidézi, Hajós 2016-ban hagyta ott a TV2-t. Akkor azt mondta, "olyan időszak van most, amikor egy kicsit nem akartam a TV2-höz tartozni, és szeretném jelezni a nézőknek, hogy én nem tartozom a csatornához, nem vagyok szerződéses TV2-ös arc. Meg akarom magam különböztetni. Kicsit szeretném, ha lecsillapodnának a kedélyek, valószínűleg bennem dúl ez. Halálosan idegesít, ami a Tényekben történik. Hányok tőle, nekem ez nehéz. Lehet, hogy azt kéne mondanom, nekem ehhez semmi közöm, én csak egy szórakoztató műsort csinálok, de nem tudom ezt mondani". Ennek ellenére 2020-ban mégis visszatért a csatornához, de később elmondta, csak a pénz miatt tette mindezt.

A Blikknek egy bennfentes elmondta, Hajós András többször is tárgyalt a csatornával, de szerződést még egyetlen ítész sem írt alá.

A portál kereste a TV2 Csoportot is, ahol azt írták, "ahogy a Sztárban Sztár korábbi évadai is állandó beszédtémát szolgáltattak a sajtónak, örömmel látjuk, hogy most is megy a találgatás. Rövidesen be fogjuk jelenteni a Sztárban Sztár All Stars zsűrijét és szereplőit."

Információink szerint egyébként a show néhány héten belül indul, így aztán valószínű, hogy a társaság nem halogatja sokáig a bejelentést.

Fotó: TV2 Csoport
Kövess minket Facebookon is, ahol további extra tartalmakat találsz.