Megújulunk!

7 év után új arculatot kap a ReklámInvázió blog. És ez még csak a kezdet!banner.png

Május 19-től megújul a ReklámInvázió blog arculata. Az oldal korábbi megjelenését az indulástól, vagyis 2017. július 4. óta használtuk. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, így hát, ideje volt a váltásnak.

A megújulással egyik fő célunk, hogy olvasóink könnyebben eligazodjanak a főoldalon, híreinket pedig egy "kellemesebb" környezetben olvashassák.

Az arculati megújulás mellett készülünk más újdonsággal is: beindítjuk Facebook-oldalunkat, ahol további, extra tartalmakkal is készülünk követőinknek.

Mi történt eddig?

Blogunk az elmúlt években folyamatosan növekedett, mind a tartalom, mind az olvasottság szempontjából.

Míg néhány éve alig pár tucatan olvasták híreinket, mostanra nem ritka, hogy egy-egy írásunkra több ezren kattintanak. A ReklámInvázió történetének legolvasottabb sorozata a 2020-ban, a járvány ideje alatt indított Mit néztünk régen? volt, akkori írásainkra átlagosan több ezren voltak kíváncsiak. De ha már a nézettségről esik szó, muszáj kiemelni a Barátok közttel kapcsolatos kvízeinket is, ezek is hatalmas népszerűségnek örvendenek.

A nézettségi sikerek mellett az elmúlt években számos olyan hírről mi számoltunk be elsőként, amiről később több nagy híroldal is cikkezett. Mi írtuk meg elsőként, hogy mikor tér vissza a Sztárbox és blogunk számolt be elsőként arról, hogy a TV2 Csoport TVB2 néven készül valamire. De nálunk olvashattatok először arról, újraindul az RTL-en a Kalandra fal!, aminek műsorvezetője a Sebestyén Balázs-Istenes Bence, Majka-Pápai Joci duó lesz. És nemrég mi írtunk arról is, hogy visszatérnek a Disney-filmek az RTL-re.

Reméljük, továbbra is velünk tartotok és továbbra is kíváncsiak lesztek híreinkre!

Fotó: ReklámInvázió