2021. feb 26.

Azonnali műsorváltozás az RTL klubon!

írta: FoA
Azonnali műsorváltozás az RTL klubon!

A Cápák között két epizódja is látható lesz a jövő héten egymás utáni napokon.

facebook_cover_new.png

Március 4-én, csütörtökön 22:15-kor, míg március 5-én, pénteken 21:05-től kezdődik az ország egyetlen üzleti showműsora. A továbbiakban pedig péntekenként 21:05 órától kerül a képrenyőre.

Az üzleti showműsor rajongóinak még több lehetősége lesz elmerülni a Cápák és a Kishalak világának rejtelmeibe a jövő héten. Március 4-én, csütörtökön, a második epizód a már ismert 22:15-ös kezdéssel, rögtön másnap, március 5-én, pénteken a harmadik epizód, pedig már új időpontban, 21:05-től lesz látható az RTL Klubon. A népszerű showműsor közkívánatra, március 5-től korábban, 21:05-től fog jelentkezni, péntekenként az RTL Klubon!

A milliárdos befektetők, Tomán Szabina, Balogh Levente, Balogh Péter, Moldován András és az új Cápa, Lakatos István a következő héten duplán, utána pedig új időpontban döntik el, hogy melyik az a vállalkozó, akinek üzletébe saját pénzüket fektetik be.

Az epizódok továbbra is visszanézhetők az RTL Most platformon.

Cápák között második epizódja március 4-én, csütörtökön még 22:15-től, a harmadik epizód március 5-én 21:05-től, majd az évad további epizódjai péntekenként a korábbi időpontban, 21:05-től az RTL Klubon. - áll az RTL Magyarország mai, váratlan közleményében.

A SorozatWiki cikkéből kiderül, hogy a műsor tegnap esti, első adását az elején viszonylag sokan figyelték, ám az éjszakába nyúló műsort egyre kevesebben figyelték, és emiatt léphetett valószínűleg az RTL, mely szerint a Cápák között tehát jövő héten kétszer is jelentkezik, először 

  • Március 4-én, 22:15-től
  • Majd másnap, március 5-én már 21:05-től
  • Ezek után pedig minden pénteken 21:05 perctől lesz látható a műsor

Fotó: RTL Magyarország

Szólj hozzá

RTL klub Műsorváltozás Cápák között