2020. már 10.

Két új műsorvezető csatalkozik az RTL Reggelihez

írta: FoA
Két új műsorvezető csatalkozik az RTL Reggelihez

A Reggeli hosszú idő után lassan 3 éve, 2017 áptilisában indult újra Peller Anna és férje, Lukács Miki műsorvezetésével. Hozzajuk később csatalkozott Kiss Ramóna és Fehér Tibor is, aki 2018-ban hagyta ott színházi feladatai miatt a műsort. 

Ugyanebben az évben több új házigazda is érkezett a csapathoz Papp Gergely, Lakatos Márk, és Wossala Rozina személyében, év végén pedig Szabó Zsófi is beült a Reggeli műsorvezetői székébe.

Aztán tavaly nyáron először Rozina, majd február végén Lukács Miki döntött úgy, hogy otthgyja a műsort. A Media1 akkori híre szerint nem kerestek új műsorvezetőket a csapathoz, ám ma az RTL klub bejeletette, hogy két új műsorvezető is csatlakozik a csapathoz Miller Dávid és Nádai Anikó személyében. 

 bb33cd1bff8ed227a255f43b610bad4d_2.jpg

"Az eddigi műsoraimtól ez teljesen eltér és éppen ez az izgalmas benne! Nem szeretek korán kelni, ez a része kihívás, de már nagyon várom, hogy én is köszönthessem a nézőket reggelente! Március 11-én, szerdán ezt már megtehetem, úgyhogy várok mindenkit szeretettel a Reggeliben!” - nyilatkozta új munkájáról Anikó.

452ffc275aaf1f79c962c8f14d52f487_2.jpg

"Rendkívül boldog vagyok, hogy ezen az új terepen is kipróbálhatom magam, mindig is vágytam erre, így alig várom, hogy együtt dolgozhassak a többiekkel és én is ébreszthessem a nézőket az RTL Klub képernyőjén keresztül!” - mondta Dávid.

A két új műsorvezetővel március 11-től, vagyis szerda reggel 6 órától találkozhatunk az RTL klubon.

Fotók: RTL Sajtóklub

Szólj hozzá

Reggeli RTL klub