2020. feb 04.

Beindít a TV2 is, ekkor indul(hat) a Nicsak, ki vagyok?

írta: FoA
Beindít a TV2 is, ekkor indul(hat) a Nicsak, ki vagyok?

Ma derült ki, hogy az RTL klub már most vasárnap képernyőre új nagyszabású showműsorát, az Álarcos Énekest, melyről itt írtunk bővebben. Erre a TV2 is lépett, és egyből le is leplezték a RTL műsorára hajazó, Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada című show két detektív csapatának tagjait. Hajós András, Ábel Anita, Kajdi Csaba, Majka, Judy, és Ganxta Zolee lesznek azok, akik megpróbálják megfejteni a nézőkkel együtt a jelmezekbe bújt énekeseket, celebeket.

nicsak.png

Az Index információi szerint a TV2 hivatalosan jövő vasárnap este, vagyis, február 16-án indulhat a TV2-n vasárnap este élőben, Tilla vezetésével a Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada.

Ugyanakkor a híroldal azt is lehetségesnek tartja, hogy a TV2 lép egyet, és akár már most vasárnap este, az RTL klub Álarcos énekese ellen harcolni küldik az egyébként román formátumú, élő műsorukat(ugyanis az RTL nem élőben adja majd a részeket) . Hogy várni kell-e a showra jövő vasárnapig, az akár órákon belül ki is derülhet.

Fotó:TV2

Szólj hozzá

TV2 RTL klub Álarcos énekes Nicsak ki vagyok?